RÅKNA-CITY

Tycker synd om MIG!

Ja så var det kväll på denna första pullverdag. Kan säga att humöret är i botten, jag är grymt sugen på godis och jag känner mig deprimerad.
Efter jobbet kommer jag hem till en karl som lagat stuvade makaroni och falukorv. Kanske inte den idéala bantarmaten men gott var det i alla fall. Nu till kvällsmat blev det ett äpple och en banan.... och nu kan jag bara längta till frukost bestående av pullver imorgon bitti.
Det blir nog tidig sänggång ikväll. Ska åka till Mölndal imorgon på hundkurs. Har redan packat min fikakorg bestående av puller, piller och banan. MUMS!!!!
Ja ska jag peppa mig själv så är det bara att kolla i speglen så ser jag ju vad som måste ske.....

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Klart du kommer o klara det !! Jag tror på dej :)