RÅKNA-CITY

Knodden och hans ryck

Fått mycket respons på vad det kan vara med Knodden´s knäppa ryck där han uppenbarligen har ont någonstans och vill äta på allt som kommer i hans väg.
Irriterad hals verkar vara den möjliga orsaken. Jag som redan har tagit min ena hunds mandlar köper nästan den teorin nu när jag vet att det finns väldigt många hundar som går runt med risiga mandlar utan att få den vård dom behöver. Ena instruktören på Karisma hundutbildning har tio hundar varav åtta har opererat sina mandlar med lysande resultat. Enkel operation som kan göra underverk.
Ska ringa till Mölndal på måndag och boka tid för en titt i Knodden´s hals. Han ska inte behöva gå och ha ont någonstans när det finns vård att få.

Tack för alla tips och råd jag fått!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: