RÅKNA-CITY

Frukost

Idag har jag fått i mig den första Herbalife-frukosten. Caputchino... hur nu det stavas.... MUMS var det i alla fall. Inga problem alls med smaken och nu hade jag mjölk i men man kan ta och växla mellan lite vaniljyoggi, kaffe eller fil. Allt efter tycke och smak. Sedan var det några vitamin- och örttabletter som skulle slinka ner oxå och vips har man ätit en hel måltid. Hahahaha! Skrivit nu på alla burkar hur mycket man ska ta av varje så det ska funka snabbt och enkelt. Nästa pullverorgie blir till lunch och till kvällsmat äter jag en "vanlig" måltid men gäna utan en massa pasta, ris och potatis.
Ja det ska bli spännande att se resultatet nu. Vägde mig och mätte mig idag och det var ingen rolig historia kan jag säga. Fattar ju nu varför det är så satans svårt att få på sig byxorna. Nu är det dags att ta tag i skiten!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Lycka till! Håller tummarna! Säg till när du e redo för att få stryk i squch igen!!

2 Ellen
skriven :

Tack Malin!!! Känns bra att ha en hejarklack som kollar upp hur det går och så för då kan man inte klara sig undan.

Vill gärna börja spela squach igen men måste nog gå ner några kilon först. Var sååå roligt och verkligen min grej. Stackars racket står i garderoben och ser ledsen ut.