RÅKNA-CITY

Det ger sig...

Ännu en dag på macken.... en mycket regnig sådan så man uppskattar verkligen sitt innomhusjobb en dag som denna.
Slog mig för en stund sedan att godissuget klingar av mer och mer för varje dag som går. Idag här bland alla goda godisbitar så har suget varit som bortblåst vilket är riktigt skönt. Dom säger att det tar cirka fyra veckor för kroppen att bli sockersugsfri och det ligger nog något i det. Skönt sen att inte vara slav under godis i alla fall.
Igår hade jag en riktig pärs... var så godissugen så jag trodde jag skulle bli galen men skam den som ger sig. Är så nöjd att jag tog mig igenom det utan att fuska.
Herbalife är ju inget billigt sätt att gå ned i vikt men än så länge fungerar det. Gäller ju att vara stenhård bara för det är ju inget man går runt och känner sig proppmätt av precis.
Hoppas alla får en bra dag i regnet för det ska jag ha i alla fall!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: