RÅKNA-CITY

Bra dag... än så länge

Började dagen med att åka till tandläkaren... låter inte så skojigt men det var det. Jooo det är sant!!! Först hade jag inga hål och sedan när jag skulle betala kom vi till det riktigt roliga. Hon ville ge mig 500 kronor för att det stog i hennes dator att dom var skyldiga mig det. Hmmm?!!! Har aldrig hänt innan kan jag säga... Efter mycket om och men betalade jag tio kronor och så var det med det. Jag fattade inte riktigt varför men det hade något med staten att göra.... hehehe!
Efter detta givande tandläkarbesök begav jag mig till macken och köpte en trisslott såklart. Den ligger i plånboken och brinner. Kan ju vara miljonär nu.... spännande!
Besökte min syster sedan. Jag fick en massa kläder av henne vilket alltid är kanon eftersom min garderob är så B. Så gott att ha en syster ibland alltså! Tack Lena!!!!!
Åkte till sjukstugan och tog svinasprutan sen. Trevligt i väntrummet och ännu inga biverkningar. Funderar på att åka till väntrummet och bara sitta och prata med folk varenda dag. Man kan ju ha med sig kaffe och fika!!!!
Handla på Konsum stog på listan sen. Där mötte jag min favviskassörska Sandra som alltid är så glad och go så efter det blev jag ännu gladare! Tack för att du finns Sandra!!!
Nu sitter jag hemma framför min kompis, Datorn, och dricker kaffe och njuter av fridens till sonen kommer hem från skolan.

Alltså än så länge en riktig kanondag!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katarina
skriven :

VAAAA??? Kan det va sannt? Kan det va möjligt att få pengar hos tandläkaren...de brukar ju göra vad de kan för att tömma kontot i vanliga fall. Det måste verkligen vara din Lucky Day. Köp du ett par trisslotter till! Hoppas du vinner!