RÅKNA-CITY

Bebisen kom tillbaka snälla!

Skrev ju i förra inlägget hur man kan sakna hur det var när barnen var små och att man blir smånostalgisk när man tänker på den tiden.... MEN nu är det över. Nu är jag skitirriterad på ungen så det så! Vill helst vara barnlös ett tag tills det goda humöret kommer tebax!
Han ringde från skolan när dom slutat och frågade om jag kunde hämta honom för han var så blöt. Extrakläderna påminde jag honom om... dom var blöta också!!!! Fick stänga av spisen och hoppa i bilen och köra ner en mil till skolan för att ge han torra och rena kläder. Trött jag blir!
Väl i skolan hade han tre ytterjackor, två regnbyxor, ett par termobyxor, tre mössor och tre par vantar varav det ena paret var nya och vi letat som tusan efter dom här hemma. Snacka om att jag såg rött. Sen vågar ungen börja tramsa och fjanta sig och fråga om han får leka med en kompis eter skolan. Guuuud vad jag ville ge han lite pisk då alltså!
I skolan har dom en del vattendrag både här och där och det lockar såklart till några vinterbad. Funderar på att åka dit på jullovet och hälla en satans massa cement i groparna. Idiotiskt att ha en damm på ett skolområde.
Nu är det tyst och spänt här hemma och han har inte ens frågat om lekstunden med kompisen... hehehe!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: