RÅKNA-CITY

Smålandstenar 1/5-09



Här har ni min stolthet,,, Zir Ozzy´s Askara av Tibia Best in Show 2:a i valpklassen!!!!!!!!
Jag är så satans stolt så jag tror jag spricker! Han är inte bara fina att se på utan uppförde sig exemplariskt också! Lade sig inte ner och satte sig inte heller som han brukar utan stog som en riktig utställningshund ska utan att jag fick kämpa för mycket.
Catrine och Nicklas från Zir Ozzy´s kennel var med oss hela dagen och gav tips och råd och sprang och kollade information om vilken ring vi skulle upp i och vilka tider som gällde. Skulle ju bjuda dom på lunch efter utställningen som jag trodde bara skulle vara en timme eftersom jag inte räknat med att gå vidare men det blev sent på eftermiddagen innan dom stackarna fick något att äta. Elise, en annan inbiten utställare och kennelägare, var också där och hejade på oss. Hon åkte hem en vända och kom till och med tillbaks för att peppa oss på slutet när hon fick reda på att vi gick vidare.
Tacka allihopa för hjälpen under dagen. Det är folk som ni som gör att hundsporten öppnas för alla oss nybörjare. Ni tar er tid att förklara och stannar en hel dag i solen för att hjälpa till,,,, TUSEN TACK!!!!!
Vill också slänga en puss till min syster och pappa som passade Ozzy medan vi var i Smålandstenar. Säg bara till så ska jag hjälpa er tillbaks.
Hahaha,,, ja detta tacktal hade passat på en Guldmaskengala eller Melodifestival som hellst....
Nu får alla LEONBERGERÄGARE PASSA SIG FÖR VI KOMMER PÅ RASSPECIALEN I SKÅNE OCH VI SKA VISA ALLA ATT VI FINNS. Vi är ödmjuka men samtidigt ett farligt team, Knodden och jag!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jane
skriven :

Wow vad kul att det gick så bra för er. Grattis grattis.

2 Lisa
skriven :

STORT GRATTIS! Siri hälsar glatt dyblött efter att ha jagat vattenslangen när M tvättar bilen, M inte så impad av detta. =)

3 Katarina
skriven :

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS till BIS2 placeringen på er andra utställning! Jösses vad duktiga ni är och framför allt, vad fin han är. Han verkar förstå när det gäller Knodden...Ni lär bli ett farligt par i utställningarna iaf, vilken drömstart!

4 Nicklas & Catrine
skriven :

Vi är såååå stolta över er!!

5 Helle
skriven :

Grattis, fasen va skoj!

6 susann
skriven :

Fasen va kul !!! E allt lite stolt jag me ;)

7 Malin
skriven :

Vad kul! Grattis!! ( Utan barn, katter och bajs eller) =)

8 Emilie
skriven :

Grattis till BIS2 i smålandsstenar! Det bevisar ju verkligen att vi nybörjare faktiskt har en chans att hävda oss:) Super kul! Ha en bra dag kramar Emilie och Hampus

9 Emma
skriven :

Härligt!!! Roligt att det gick så BRA=)

10 Veronica
skriven :

GRATTIS!!!

Vad kul!!!

Håller tummarna för er på specialen...

Ska ni till Larv???

Ha det gott..

11 Jonnie
skriven :

haha ja tänk om de vore sååå illa : )) men de e tvärtom jag jobbar på hotell tylösand och där tjänar vi såååååååå mycket pengar att vi blir snåla som fan : ))