RÅKNA-CITY

Husse arg

Idag fick jag information på jobbet om hur min hund uppfört sig hemma under dagen. Inte klokt när Knoddens bravader når mig en mil hemmifrån...
Idag hade han visst retat upp husse en aning. Kan egentligen inte klandra honom. Vet ju hur seg Bobbe är att stiga upp på morgonen och jag vet hur dödens boring det är att sitta och vänta på honom. Knodden har precis samma uppfattning... Så vad gör man då när man har tråkigt??? Jo man letar upp saker att leka med... som tex barnen i familjens barnband, datorsladdar och husses plånbok. (Tur att det är matte som har hand om pengarna så att inte en förmögenhet försvann från plånboken)
Hoppas husse lärt sig att stiga upp som normala människor gör och inte ligga i godan ro till middag i sängen. Sedan tror jag att husse även har börjat fatta att man måste  plocka undan alla grejor som är under 1,5 meter i vårat hem.
Man lär så länge man lever...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

Det är lungt..!! =)Precis men som sagt dom är dyra... Ha en trevlig söndagskväll.. Okej då ska jag adda dig på facebook...

2 Jessica
skriven :

Ha ha detsamma till dej du e ju med ass snygg :)

3 susanne
skriven :

Hihihi,tur du har degen som sagt...S