RÅKNA-CITY

,,, han kan ju om han vill och vågar,,,

Igår kväll när gubben och jag gick ner för att sova följde Knodden som vanligt med ner i källaren. Ozzy var kvar på övervåningen eftersom han aldrig gått i trappor utan att släpas ner av oss. Bobbe ropade plötsligt på Ozzy och vips så var han nere. Trodde inte mina ögon!!! Hunden är tre år och har aldrig gått i trappor och plötsligt bestämmer han sig för att NU FÅR DET VARA NOG med ensamma nätter och kommer ner till oss och kryper upp i sängen. Antar att detta är något som numera kommer upprepas,,,,

Knodden har sluskat i sig sin rosett från utställningen i Smålandstenar. Först blev jag ledsen eftersom det är den fina för att han kom tvåa i BIS men sedan när jag hängt upp bitarna igen på väggen så inser jag att det kan bli ett skojigt minne över hur listig och busig våran Knodden var som valp.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Duktig Ozzy !! Och rosetten va ju faktiskt Knoddens...eller ?

2 Fru Carlsson
skriven :

Jovisst rosetten var Knodden´s.... så sant så fast hade den varit ätbar så hade det varit en innehållsförtekning på den och det är det INTE!!!!

3 susann
skriven :

Innehållsförteckning är inget o ha, bättre o inte veta va man stoppar i sej... hehe..