RÅKNA-CITY

Gratis är gott

Idag när jag kom hem från jobbet så var min gräsmatta klippt. Fantastiskt!!! Det var min far och Gustav som fixade detta. Himla smidigt. Nu ska jag hyra ut detta par till dom som behöver lite extra hjälp.

Den äldre av dom är en fena på att fixa rost, laga asgamla bilar och att uppfinna bra (om något otympliga) uppfinningar. Han kan även köra fyllelass utan att knota för mycket och är bra på att passa barn.

Den lille, Gustav, är en hejjare på att flascha med ficklampa, pilla fram små små grejor från minimala utrymmen. Han är också jätteduktig på att ringa telefonsamtal till okända människor. (Har du en fiende så kan han vara lämplig att skicka som telefonflåsare så personen i fråga känner sig obekväm. Kan även skicka med hans lillasyster som är väldigt duktig på att skrika, morra och väsa.)

Någon som vill lägga ett bra bud? Själv betalade jag den lilla tyrannen endast tio kronor för gräsklippningen så det är inte dyrt och den äldre av dom nöjde sig med en kopp kaffe.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica
skriven :

Det kan nog bli en lönsam affär att hyra ut dessa raringar, jag ringer när gräset har börjat hämta sig efter Tequilas senaste grävhysteri...

Ha det gott...