RÅKNA-CITY

Barnvakt

Jaha så här ser det ut i Råkna-El Alcatras när vi har besök av min systers barn. Killen är snäll och go på alla sätt och vis men man kan aldrig så noga veta med sådana här små rackare så vi anser att det bästa är att ha dom innanför galler så dom inte hittar på dumheter.
Är det någon som är intresserad av att lämpa av barn här så är det bara att ringa. Vi kan ta emot cirka 50 barn under tre år åt gången, mat får dom såklart ha med själva. Dom små liven som inte blir hämtade blir föda åt två enorma hundar.
Vi har även passning av män. Det är såklart mycket dyrare då dom brukar vara bra mycket jobbigare än övriga varelser på denna jord. Denna tjänst tar vi inte betalt för eftersom det finns arbete här på ägorna för männen att utöva som håller dom trötta och fogliga.

VÄLKOMNA!!!

Se så glad den lilla killen ser ut. Bilden måste vara tagen efter matning.


Här har vi en bild på en man jag tar hand om. Har en spade att leka med...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Vad kostar de för 3 barn o en gubbe o en hund ?? Kanske nåt paketpris ?

2 Ellen
skriven :

Gubben=gratis då jag har en del ogräs att rensa.

Hunden=gratis då jag antar hans storlek gör att tjuvar håller sig borta från gården.

Barnen.... ja det blir inte billigt med tanke på deras ålder, men skickar du med rikligt med aktivitetsgrejor till dom (typ alkohol) och föda så ska det inte bli många tusenlappar för att ha dom här en stund.

3 susann
skriven :

Bra ! Kommer med dom min första semesterdag, hämtar dom om 3 veckor !!