RÅKNA-CITY

Välkommen make nr 2

Jaha så var min Nisse tebax. För er som inte vet vem Nisse är kan jag tala om att han är en make man kan få låna en vecka eller två och liksom bara ha som ett slags husdjur.
Min Nisse är en mycket trevlig prick. Tacksam, pratglad, gillar kvällskaffe och äter allt. (Till och med det jag lagar..) Ofta somnar Nisse i soffan framåt 22:00 på kvällarna,,, ja ungefär som vi,,, hahaha!
Skulle önska jag kunde få behålla honom som en extra make liksom. Bra att ha en extra eftersom min prioriterar jobbet först. Kunde ha Nisse att leka med sonen, hjälpa honom med läxorna, hjälpa mig med städningen eller bara ha att prata med. Så trevligt det skulle vara.
Får nog kontakta Nisses ägare och höra om hon kan tänka sig att dela honom med mig.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: