RÅKNA-CITY

FACEBOOK

Först msn sen blogg och nu Facebook. Jag erkänner.... jag har gått och blivit datanörd. Är en åkomma som jag aldrig todde jag skulle åka på och det säger inte lite med tanke på att jag är hypokondiker.
Har datorn på så fort jag vaknar och tittar till på skärmen innan jag går och lägger mig. Skulle strömmen gå eller datorn paja så känner jag starka obehagskännslor och rastlöshet. Symtomen är snarlika abstinensen jag hade när jag skulle sluta snusa.
Ärligt talat så är datorn ett fantastiskt sätt att hålla kontakten med vänner och ett bra tidsfördriv.
JAG ÄLSKAR MIN DATOR!!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

Ha ha såg du skickat ett förslag till att adda Bobbe har du tvingat in honom på facebook nu med haha. Ja du Ellen, du kommer med i allt efter några år då allt börjar bli gammalt haha men det är ju tur du hittar siterna någongång. Bättre sent än aldrig heter det juh :)

2 Ellen
skriven :

Ja jag tyckte att även gubben skulle ha Facebook. Han tycker dock inte det är något att ha säger han men konstigt nog var det det första han gjorde imorse... kolla in på sin sida i facebook.