RÅKNA-CITY

Äntligen mött pojkvänn

Jaha Emma hade sin pojkvänn Daniel hemma hos oss i helgen. Har inte träffat grabben så mycket (JOBBAT HELA HELGEN) men det lilla jag sett var positivt.
Ser bra ut, smälter bra in i vår familj och tar för sig alldeles lagom av allt. Så skönt att kunna känna att man fortfarande bor i sitt egna hem när han är där. (Har ju hänt att tjejerna släpat hem folk som nästan tar över hemmet. Äger fjärkontrollen till TV:n, äger TV-soffan och äger ens barn. Inte trevligt alls.)
Det enda minuset med denna Daniel är att han är hundrädd. HAHAHA!!! Nä skojar bara... Skulle varit skoj att se hans min när han klev innanför dörren och insåg vad vi hade för hundar. Två 38 kilos monster varav den ena är skum mot folk och den andra gärna hoppar och lever rövare. Han klarade det dock galant och jag misstänker att om vi ger han lite tid så fixar han mina vovvar galant!

VÄLKOMMEN TILL OSS DANIEL!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susanne
skriven :

Jadu,inte lätt det där med pojkvänner.Du vet,det vi pratade om innan?Nea hade världens leende när jag frågade om de var ihop...Men inte då,BARA kompisar.Ha det gott!!!