RÅKNA-CITY

Telefonen

Imorse såg jag en plastbit i soffan som inte låg där igår. Hmmm funderade en stund på vart jag sett den silvriga biten innan men kom inte på det innan jag såg vår ena trådlösa telefon liggandes under bordet. Antar att jag inte behöver förklara vem som försökt ringa på den inatt???!!!!!!

JÄVLA HUND!

I mannen som snackar med hundar så predikar dom om att man måste sysselsätta sin hund med promenader och aktivera dom för att dom inte ska börja terrorisera sin omgivning och sedan ska man visa vem som är alfa hemma och lilla Knodden har defenitivt bestämt att han och jag ska slåss om den alfatiteln.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Herregud... tror jag flabbar ihjäl mej...Sicken litet charmtroll :)

2 Anonym
skriven :

Jösses det börjar bli dyrt med hund :)

3 syster
skriven :

han skulle ju bara ringa en polare ju,,, försök själv å slå ett nummer med dom där tassarna

4 Annelie
skriven :



Hahahaha,, ja man vet inte om man ska skratta eller gråta när hundarna håller på som värst, men jisses vad dessa 4-benta hjärtarna kan förstöra.

Har ett par kompisar som har en hund som äter ALLT.

Vår hund tuggade aldrig sönder nåt.. hon var gudomlig.



PS. Hittade hit genom Sus blogg DS.



Ha en trevlig fortsättning på sommaren.. // Annelie