RÅKNA-CITY

Mjälahult

Idag var sonen med sin klass och fiskade i Mjälahult. Tror inte han uppskattade dagen för han tyckte dom andra barnen skrek och gapade hela tiden. Hahaha jag kan inte klandra honom eftersom jag vill ha dödens tyst runt mig när jag fiskar. Jessica och jag stannade en timme sedan hade vi fått nog. Tyckte ändå att vi var duktiga som över huvud taget tog oss dit, särskillt hon eftersom jag höll i ratten och har noll lokalsonne. VÅGAT!
Inget napp fick grabben heller men hennes son, Rasmus, fick fisk. Gissa om han var stolt.
Albin följde med Martin hem efter skolan idag och dom ville såklart ner och bada idag också. Är som fiskar i vattnet och kan lätt vara i en timme utan problem. Kollade deras läppar ibland och dom var inte blåa så det var nog skönt i plurret.
Eftersom jag fyller år imorgon så kom mamma och pappa och skulle fira. Hatar att fylla år så det är helst något som jag bara vill ska passera i tysthet utan någon uppståndelse men vem kan stoppa morsan??? Inte jag i alla fall. Fick böcker och presentkort så presenterna var helt okej. Syrran och hennes familj var oxå här och det är ju alltid mysigt att träffa Gustav och Matilda. Är ju i så mysiga åldrar nu. Matilda jollrar försynt hela tiden medans Gustav har börjat prata så där går munnen hela tiden. Micke försöker lära min son gitarrakord så jag hoppas på att min grabb ska bli en känd gitarrist nu så jag kan tjäna stålar på honom.

Albin och Linus pappa i full färd...


Jeppi och Rasmus fiskar.


Martin och några av hans klasskompisar fiskar 2/6-09
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susanne
skriven :

Då är det väl idag som du fyller år?

GRATTIS,GRATTIS!!!

Ha en fin dag.//Kram

2 Veronica
skriven :

GRATTIS!!!

Ha en riktigt trevlig födelsedag, är som du hatar att fylla år, misstänker att det har att göra med åldern=)