RÅKNA-CITY

Bloggtorka...

Ja ni får ursäkta allihopa.... men fru Carlsson har haft total bloggtorka. Mitt liv har varit sååå händelselöst dom sista dagarna så jag har inte ens brytt mig om att skriva om det.

Här kommer en snabbuppdatering av mitt liv dom sista dagarna....

I torsdags var jag på sista ringträningen. Tråkigt att inte träffa dom andra mattarna och vovvarna men det blir säkert mer till hösten.

Fredags var det ju föning och duschning av hundar.

Lördags var det hund-parad med Hallands kennelklubb. Mycket trevligt. Knodden drog och slet som en galning salig av lyckat att vara bland så många lekkamrater på en gång.

Var ju Hyltefestivalen i helgen i Hylte men den bojkottade jag. Meckigt att ta sig från A till B när man bor på landet. BLÄ!

Idag, måndag, har jag jobbat. Nu är det bara tre arbetspass kvar och sedan är det semester. GÖTT!

Ha en bra vecka!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: