RÅKNA-CITY

BADA

Nu är äntligen värmen här med stora mått. Hundar och barn tjatar om att bada hela dagen låååång!
Gött när man har nära till sjön då. Har mina smultronställen som jag vet att vi så gott som alltid får vara ifred från andra så jag kan släppa hundarna. Finns ju annars inte så många stränder kvar som det är okej att bada sina jyckar. Himla synd för även dom blir ju varma.
Idag var mina pojkar och jag nere vid sjön en sväng. Knodden han bara njutsimmar medans Ozzy är fullt upptagen med att gräva såklart. När vi skulle hem tyckte nog Knodden att vi var skittråkiga och att han kunde stanna kvar ensam och bada lite till. Varje gång jag ropade på honom blev han skogstokig och sprang runt och krumbuktade som en vildhäst. VILLE INTE GÅ HEM!!!!! Tillslut lyckades jag överlista honom och få på honom kopplet.
I eftermiddag ska jag med sonen och en kompis ner till sjön så även dom får svalka sig. GOTT!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susanne
skriven :

Låter härligt...

Kan du doppa mig oxå?

Jag ska jobba 13-21,har STOR ångest!!!