RÅKNA-CITY

Sannarpsbadet



Idag har sonen och jag varit på badhuset i Halmstad. För mig var det första gången men Martin har varit där med Bobbe innan. Kan inte säga att det får så gott betyg av mig direkt. Är inte barnen simkunniga så finns det inte så mycket för dom att göra där om dom inte är tre år. Massa strömmar och tre rutchkanor gör att man inte kan låta kidsen bada utan att hålla i dom hela tiden. Tyckte Martin skulle ha armringar på men då han är åtta år så kom det inte på tal eftersom han tyckte det skulle varit pinsamt.
En annan sak som jag reagerade på var dessa sk badvakter som satt på samma ställe och sladdrade under dom två timmarna vi var där. Är dom inte där för att ha koll på barn och vuxna? Hur kan dom se vad som händer från samma ställe hela tiden? Under all kritik säger jag bara.
Kunde gott varit lite dynor, bollar och annat som man kunde leka med i någon bassäng. Vad skulle man göra förutom att hålla sig fast för glatta livet???
Gott att ha en blogg man kan gnälla av sig i....

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: