RÅKNA-CITY

Upps!!!


NEJ detta är inte min katt,,, gudskelov! Undrar hur man får en katt att bli såhär fet? Vad äter den, människor eller? Gubben brukar gnälla för att det drar från vår kattlucka men med denna katten behöver man ingen för dels går den antagligen inte ut och gör den det så måste man öppna hela dörren. HAHAHA!!!
Susann Westeborg ska ju skaffa kissekatt någon gång i framtiden. Funderar på om jag skulle köpa henne en liiiiiten kissemiss?!!!
Syrrans son är också helt galen i katter så även honom är man ju en aning sugen att köpa en katt till. En sån här bjässe slarvar man ju inte bort och hunden kan nog inte skada den... ja det blir nåt att fundera på,,,,
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

NEJ TACK till katt nu !!!! De ska jag ha när jag blir gammal !!

2 Ellen undrar
skriven :

När är du det då anser du?