RÅKNA-CITY

Snart 18 bast... och jag bara undrar "vart tog tiden vägen"?



Detta är min Sara. Den 28 mars fyller hon 18 år och är därmed myndig och enligt lagen vuxen. Jag kan inte fatt detta!!!
Var inte alls länge sedan hon var en liten flicka som gillade att kolla på disneyfilmer, sitta i pappas knä och spela sims på datorn. Hon gillar i och för sig allt det dära fortfarande men är ingen liten flicka längre.
Jag träffade Bobbe när jag var 18 år och då var Sara bara fyra. Många reaktioner blev det med tanke på vår ålderskillnad på tio år och nu i efterhand kan man ju kanske fatta varför. Skulle Sara träffa en karl på 28 år med två barn och som låg i skillsmässa så hade jag också reagerat.
I födelsadagspresent önskar sig lilla gumman tatuering, percing, lägenhet, bil, körkort,,,,, hmmm känns inte som om jag har lust att fixa några av dom sakerna,,, njo möjligtvis körkortet. HAHAHA!!!! Har kommit på två bra saker hon ska få men dom kan jag ju inte skriva om här. Ledtråd,,, den ena presenten symboliserar barndomen och den andra handlar om kärlek. Åhhh så nyfiken hon blir när hon läser detta.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jane
skriven :

Men härregud var tar åren vägen? Att hon är 18 år redan.