RÅKNA-CITY

Satans jävla bil!!!

Har haft bilen på reperation idag hos Bernt´s bil i Halmstad. Felet har varit att jag inte haft någon hastighetsmätare och att motorfelslampan lyser, antisladden har inte fungerat mm mm. Bobbe ringde nu på väg hem och talade om att det kommer kosta minst 6000 kronor bara för delen dom bytat. Herregud säger jag bara!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jäkla tur inte jag var med för jag hade bett dom skrota bilen och tagit bussen hem och åkt och köpt mig en 10000-kronors bil istället utan färddator och all annan lullull som pajar på moderna bilar. Bestämt mig för att hata bilen från och med nu. Detta innebär att jag aldrig mer ska tvätta skiten, jag ska låta den stå parkerad under träd med skitglada kajor och ska numera alltid parkera bilen i bostadsområden där det bor biltjuvar (alltså Ljunggatan, Solgatan, Norra Industrigatan osv) och jag ska låta barn rita skojiga figurer i lacken plus att motorvärmarsladden aldrig mer ska få värma upp den.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 audi ägare
skriven :

Usch stackars er....e inte kul o lägga en massa kulor på bilen !!