RÅKNA-CITY

Såhär tycker jag...

Alltså sen i höstas så har jag bestämt mig för att stå för vad jag tycker och säga vad jag tycker vid ett samtal eller så. Går väl sådär. Är väl lite en som håller med för att alla ska vara nöjda. NU FÅR DET VARA SLUT MED DET ALLTSÅ!!!

Här är några saker som jag faktiskt tycker:

1. Man röker inte när man är ute och går med barnvagn.
2. Så länge ett barn/tonåring bor hemma så är det föräldrarna i hushållet som bestämmer om tider, städning osv.
3. Barn och vuxna i bil ska ha bilbälte på.
4. Pengar gör en lyckligare.
5. Gud finns inte.
6. Många utlänningar skulle behöva anpassa sitt sätt när dom kommer till Sverige och skulle på så vis lättare få jobb, vänner och bostad i Sverige.
7. Svenska är tråkigare än norrmännen.
8. Odrägliga mindre barn är vidrigt.
9. Mörkret är inte farligt.
10. Att konfimera sig är onödigt.

Jaha det var lite av mina åsikter det. Har en massa till men det skulle bara tråka ut er och sitta och läsa om dom. Skulle önska man alltid vågade säga vad man tycker till folk. Inte så man kanske sårar någon men ändå stå för sina åsikter. Ska verkligen bli bättre på att stå på mig. Tror inte man tjänar på att gå runt och alltid vända kappan efter vinden.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

Helt klart propellen jag håller med dej