RÅKNA-CITY

Råkna vintern 2008



Ja så här bor jag. Detta är mitt hus, min verkstad och det är här mitt helt vanliga liv utspelar sig som oftast.
Ser riktigt fint ut på håll men kommer man närmare så ser man alla skavanker,,, flagnande färg, dåliga fönster, omoderna tapeter osv osv.  Funderar på att sätta igång med lite renovering igen nu men allt kostar ju pengar så vi får väl se. (Hör ni om ett bankrån och kör förbi Råkna och det ser ut som ett palats så vet ni vem bankrånaren va,,,)
Många gånger har man funderat på att flytta närmare Hylte men när man har en "skogsunge" och två hundar plus en karl som helst vill leva med lägereld och gasolkök så är det inte svårt att inse att det är här man ska bo. Lugnt och tyst med bra grannar.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: