RÅKNA-CITY

OjOjOj sicken röra

Ja så var det dags igen för hundarnas egen hobby,,, Riva sönder så många tidningar som möjligt på så kort tid som möjligt. Dom är MYCKET duktiga på det kan jag säga. Idag var det en Jula-katalog en Biltema-katalog plus en massa annat papper från tidningskorgen i köket. Nu är även tidningskorgen bortplockad. (Synd man inte hade räkningarna i den korgen,,,, hahaha!!!)
Knodden passade på att spä på eländet med att bajsa i sin säng och kissa i köket,,,, på samma matta som han kissat ett X antal gånger innan. Kan säga att den mattan aldrig tvättats så mycket som efter att han flyttade hit.
Morfar hade varit här och tagit ut monstrerna i trädgården och gick in i verkstan för att fortsätta meka när han hör ett fasligt klampande i taket. Det är Knodden som är ute på prmenad på verkstadstaket IGEN. Han går upp där och går bortåt en bit och sedan är man förbi staketet och ute i det fria. Inte så dum i huvudet i alla fall. Ozzy stackarn stog på nedersidan och pep ynkligt. Gillar inte när Knodden hittar på dumheter. Risken är stor att det blir massbestraffning nämligen.
När jag kom hem strax efter två så möts jag av två överlyckliga hundar varav den feta var alldeles dyngsur och skitig efter att ha rullat runt i trädgården.
Man funderar ju ibland på hur lugnt och välstädat det var innan hundarna. Samtidigt hade jag haft rätt tråkigt utan dom och absolut inget att skriva om på min blogg.



Såhär skyldig kan Ozzy se ut...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: