RÅKNA-CITY

Kläder

Jippie,,,, min syrra var barmhärtig och rensade i garderoben idag och vad fann man där om inte en massa av mina gamla kläder som knasigt nog passade igen. Fattar inte hur jag lyckas pendla så bra mellan storlekar. Bra man har en syrra som sparar alla så man slipper handla nytt varenda gång karaktären varit på semester.
TACK för att du tog dig tid idag syster!!!
Pullvertanten ringde idag och ojade sig för att jag inte tyckte att pullverdieten var bra. Själv hade hon minsann ätit sånt i 15 år och det funkade på henne. Ja jösses 15 år!!! Funkar det verkligen när man måste käka sånt så länge? Är det inte meningen man ska äta vanlig mat? Hade varit småroligt att åka på det dära mötet imorgon när hon kommer till Hylte bara för att se hur hon ser ut. Ger mig sjutton på att det dammar om henne av chokladpullver.
Varit i Halmstad idag och handlat födelsedagspresenter till sonen som fyller åtta år den 20 februari. Hittade riktigt fina saker så nu längtar jag tills dagen är inne och jag kan få se hans min när han öppnar paketen.
Bobbe och jag passade på att visa Knodden havet idag. Det var skoj att se honom jaga fåglar och vågor.
Idag har det varit en riktigt bra dag i mitt helt vanliga liv!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Det är lungt syster, jag räknar med att få tbx lite kläder när jag gått ner alla "mamma" kilon som jag sliter med.