RÅKNA-CITY

Julen=superslut

Brukar ju som bekant vara först upp med julsakerna och sist ner med dom men inte i år. Hade väl kanske upp skiten i tid men dom har banne mig åkt ner snabbt i år. Jane Bertilsson var min inspiration till detta i år. Läste på msn att julen kastades ut och det gjorde min oxå i rödaste rappet. Guuuud så skönt det var. Nu är det bara utegranen kvar men den får vara kvar eftersom det är så mörkt ute annars. Kändes härligt att bli av med granen och alla tomtar. Ska ta en ledig dag till at byta ut alla gröna och röda gardiner oxå och hänga upp något ljusare istället. God fortsättning på det nya året allihopa!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jane
skriven :

Hörrö Ellen. Julgardiner ska ner senast den första januari! Hänger du inte med ;) Julgrejerna i mellandagarna.

2 Ellen
skriven :

Ojdå hade jag helt missat. Ska snarast ta tag i detta.

3 Jonnie
skriven :

Tjingeling, bara ja som va här o snokade lite : ))



God Fortsättning

4 Ellen
skriven :

Välkommen å snoka hur mycket du vill. Några saker som du saknar med bloggen? Några råd el tips? Ha en god fortsättning!!!

5 Lena
skriven :

ja i morgon ryker julen här med! Så less på granafan!!!