RÅKNA-CITY

Fixar detta...

Jaha idag är jag ren, inget vitt pullver för mig inte. Alla andra blir glada av det men jag blir ett ilsket, surt monster. Snackar inte knark utan Herbelifedammet jag blandat nu sen nyår.
Känns bra att det är ett avslutat kapitel i mitt liv. Kan ju inte gå runt och säga att jag provat alla bantningskurer om jag verkligen inte gjort det. Finns det något mer som någon tycker jag ska testa så säg bara till. Jag hoppar på det mesta känns det som.
Idag har jag ätit som en vanlig människa,,, frukost, lunch och snart kvällsmat med mellanmål och visst mår man bättre utan tvekan. Kan jag nu äta som idag, som ett fruntimmer, och inte som en skogshuggare från Ungern så ska jag kanske till och med tappa några kilon till baddräktssäsongen.
Imorgon är det simhallen som gäller. Får smörja in kroppen i olja så bikinin går på men vad gör man inte för det stackars barnet.
Till alla föräldrar som offrar sig för sina barn i tid och otid så vill jag ge ett litet tips.... skriv upp alla kostnader och aktiviteter plus satyg era ungar fixar så kan man enkelt som gaggig på hemmet plocka fram den och göra likadant tillbaks. Hade tänkt att dom skulle få ta med mig på t ex ett bankärende och där i kön ska jag rapa och fisa och skratta hejdlöst och viffta med käppen. Kanske skulle jag råka spotta ut löständerna i deras bil och be dom plocka upp dom åt mig hur situationen i trafiken ser ut,,, gärna i 110 km/h på motorvägen. Ska dricka sherry och sedan komma hem till dom och låtsas att jag bor där och göra som jag vill,,, t ex bara lämna tallrikar på bordet efter måltid, hoppa i deras sängar (om hälsan tillåter) och alltid ta sista mjölken (fast man inte dricker mjölk). När man ser vad man kommer få igen som gammal så är det plötsligt inte så farligt att kidsen är ouppfostrade och hänsynslösa och en aning dyra i drift. Allt får man igen som gammal.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jonnie
skriven :

haha ja det var en fin begravning och alla grannarnas modem och routrar va där : ( annars så måste jag säga att jag gått ner 2 kilo på en vecka med min nya salladsdiet, inte såå gott men de funkar : ))

2 Lucas
skriven :

Säg till Knodden o växa snabbt !! Saknade er på promenaden idag :(

3 Jessica
skriven :

Ja ni kallar det manicklar här nere vi kallade det för pysslingar.. Ha ha men du kan väl göra en utställning med dina grodor på biblioteket :)