RÅKNA-CITY

Fasansfulla siffror

Okej det är med stor skräck jag ska skriva mina mått och min vikt. Jag som knappt brukar vilja tala om för mina vänner vad siffrorna säger ska nu skriva dom så vem som helst kan se dom. Antar att det är några tjejer som kommer springa och hämta måttbandet och kolla sin egna mått också. Inget att dra ut på, här kommer dom: VIKT 70,3 kg//BYST 90 cm//MIDJA 85 cm//STUSS 110 cm. Dricker ju Herbelife nu. Är ett pulver som man ska ersätta måltider 2 ggr/dag med. Smakade gott och finns i en massa smaker. Till frukost idag blev det vaniljsmak. Blir en stor prövning idag eftersom jag ska jobba. Finns ju en hel del som lockar på macken när man börjar bli hungrig. På lördag klockan 10:00 ska jag "på möte" i telefonen med en Herbelife-instruktör som kollar hur det går och ger en tips och råd ifall det är nåt som krånglar. Känns lite som viktväktarna, men samtidigt kanske det är bra för då har man ännu lite mer press på sig. För er som undrar hur och var man mäter sig så är det såhär... bystmåttet tar man rätt över med BH på sig (bra för annars hade mitt bystmått och midjemått varit samma,,,) midjemåttet är över naveln och stussen är där rumpan är som störst. Jaha tycker ni nu jag är helt galen så får ni gärna tala om det men ärligt talat,,, det visste jag egentligen redan.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Lycka till med bantningen, du kommer o klara den galant !!

2 Jane
skriven :

Lycka till!

3 Malin
skriven :

Lycka till! Svärmor använde det i sommras, gick ner ett antal kilo. Tror det var det Martina bantade ner sig med.