RÅKNA-CITY

Bland annat simhallen

Började dagen med att stoppa ut huvudet genom dörren och kolla vädret. Skulle kanske skaffa en väderstation att ha i sovrummet bredvid sängen så kan man titta på den och se om det är lönt att kliva ur sängen över huvud taget. Idag var det grisväder. Regn och blåst är ingen favorit. Körde sonen till skolan idag och passade på att vandra en sväng med Ozzy och Knodden. Vissa dagar känns det som om man har bra ordning på två hundar och ibland, som idag, är det enbart meckigt och dom trasslar in sig med varandra och stannar stup i kvarten och ska lukta på allt. Är nog vädrets fel det också... tycker nog att allt funkar bättre när det är soligt. Efter det var det dags att åka till ICA och handla lite frukt. Måste ha sånt hemma så man käkar mer sånt och mindre av allt annat. Min pappa var här och fikade på fm så en liiiten kaka slank ner på nåt vis. Det var det där med karaktären ja,,, Efter det kom Susann hit med Lucas en sväng. Knodden blev överlycklig men Lucas såg uppgiven och skärrad ut på samma gång. Hundarna såg för jäkliga ut när dom kom in sen. Trädgården är ju superlerig och det var verkligen hundarna också. Går åt några handdukar en sådan här dag. Martin och jag var i simhallen efter det. Han var iklädd badbrallor men jag satt i långbyxor och långärmad tröja. Herregud så barnsligt egentligen. Skulle bara tryckt i fettet i min bikini och badat. Nä men nu satt jag där och blev varm och kände mig som en asdålig morsa. Hade som tur var med mig Maria och hennes kids så Martin hade någon att leka med och jag hade en påklädd människa att sitta och prata med. Nästa vecka ska jag till simhallen igen och då ska jag bada så är det bara. Ska peppa Maria också så hon följer med mig som moraliskt stöd. Inget kiss eller bus idag från mina fyrfota vänner. Har fått en hel del motion så dom pallar väl inte. Hoppas på bättre väder imorgon så det kan bli en skön morgonpromenad då också. Är så skönt att vara ute och promenera tidigt på morgonen när det är rimfrost på backen och se solen går upp över sjön. Det är då man känner att det är gött å leva. Många frågar när sidorna om "vikten" ska uppdateras och jag kan meddela att detta kommer ske på fredag em. Tanten från Herbelife ringer och vill ha mina mått så då ska jag meddela dessa på min sida såklart. Kanske inte blir någon rolig läsning men sanningen ska ni få det lovar jag,,,, kanske,,, Den 24/1 kl 14:00 ska jag på Herbelife-möte hos Erland Soltun. Då kommer en tanta som heter Kerstin ner från Stokholm och snacka lite om vad Herbelife är osv. Är det någon som är intresserade av att följa med? Dom som vill kan även få väga sig på en sådan där magisk våg som talar om hur mycket fett, muskler osv man har. Hmmm kan bli intressant. Dom har ju en massa produkter mot en massa olika saker, alltså inte bara viktminskningsgrejor. Hade varit skönt och ha någon att gå med.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: