RÅKNA-CITY

Vovven är sååå fin nu

Nu är Knodden duschad, torkad, fönad, borstad och klippt under tassarna. Tog cirka en timme och tjugo minuter men gick toppen. Knodden är en supersnäll hund att hantera så det underlättar ju. Medan jag fixar och grejar så sover han och han ligger fortfarande på toalettgolvet och snarkar,,, har nog inte ens märkt att jag gått iväg.
Skulle aldrig kunna tvinga en helt galet nervös hund till att utsättas för fönen eller någon annan omild behandling men det märks att min hund gillar det och då känns det kanon.
När han behagar vakna så ska jag knäppa ett foto på honom så jag har dokumenterat att han varit stajlad och fin i alla fall en gång inför en hundutställning.
Nu är det bara att försöka hålla han såhär fin tills på söndag. Hoppas på fint väder och kallt så att inte trädgården blir alldeles lerig.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Lycka till i morgon !! Glöm inte messa o tala om när ni vunnit :)