RÅKNA-CITY

Stackars kroppen

Alltså något i kroppen mår inte bra. Kännt mig småkrasslig i flera dagar och inatt när John Blund kom innom och spärrade upp mina ögon med kvastskaft så kom jag på att det måste bero på det uteblivna snuset i kroppen. Kroppen är i någon form av chocktillstånd där imunförsvaret börjar haverera. URS!!! Helt ärligt alltså så mår jag lite influensatjockt, sover dåligt, äter jämt och är småförvirrad och har svårt att koncentrera mig. Humöret är något bättre dock,,,, tycker jag själv i alla fall.
Man får en tankeställare faktiskt hur riktiga knarkmissbrukare måste ha det när dom ska bli rena. Måste ju vara rena helvetet innan giftet är ur kroppen.
Gubben håller också på att dra ner på snuset där hemma och har precis samma kroppsliga effekter som jag,,, inte jättesmart att dra ner på snusandet på samma gång som sin fru för detta innebär att äktenskapet är i gungnig i Råkna-City.
Räknat att vi i princip kan spara 50 kronor om dagen om vi båda slutar snusa helt. (Lågt räknat) Detta innebär 18250 kronor om året. Detta är en  nice utlandsemester, lite knark, ny valp eller alkohol för en sisådär två personer,,, HAHAHA!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

He he ja life is hard Ellen :)