RÅKNA-CITY

Knodden såklart

Inatt har min stora lilla (?!!!) vovve varit i farten IGEN. Det var det soptunnan på toaletten som lockade. Fattar ni toasopor??!!!!!!!!!!!!!!! I den finns ju allt liksom,,,, behöver jag säga mer? NÄ antog väl det!
Det mesta hade han tuggat på i köket men lite har han tagit med in på kontoret och haft det i sin säng,,, är väl det som kallas nattamat antar jag.
Egentligen är det vårt fel för toalettdörren MÅSTE vara stäng och när det inte hänt något rackartyg på några dagar så börjar man slarva med rutinerna.

Andra rutiner i Råkna-city:
* Alla grindar till hängnet ute måste vara stängda.
* Barngrindarna måste stängas när vi åker hemmifrån så inga hundar går upp eller ner. (Vattensäng nere och Martins leksaker uppe)
* Kökssoffan måste dras bort från bordet annars går hunden upp där och stjäl alla kulspespennor.
* Alla köksstolar måste vara helt under bordet för annars är det någon som går upp och hämtar saker där.
* Inga sladdar får vara lösa intill lister,,,, inte ens pyttelite.
* Kattlådorna måste vara tömda hela tiden annars är det en fyrbent som tömmer dom åt oss.

Verkar det bökigt? Nä men man vänjer sig. Det är bara att välja,,,, satyg eller ordning hela tiden,,,, då väljer jag strikt ordning ungefär som på en anstallt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Säger bara en sak .... Marley .. släng dej i väggen !! Hahahaha....