RÅKNA-CITY

Knodden gör att man lär sig räkna till tio



Tänk vad denna vovve kan slita på nerverna.
Idag gav jag mig sjutton på att verkligen öva inkallning när vi var ute och promenerade. Vägen var glashal och hundarna vilda och mitt humör bara dalade. Innan vi ens hann börja så hade jag nästan trillat och brytit benen tjugo gånger.
Kan erkänna att övningarna gick rätt bra trots allt men jag vägrar gå här hemma i skogen mer så länge vägarna inte är sandade.
När vi kom hem så kom nästa prövning,,,, Knodden jagar stackars Victor runt i huset som en galning och det triggar igång Ozzy också som vill vara med i kattjakten. Katten hamnar på en garderob och där ligger han ännu och surar.
Nu går hundarna och väntar på sin mat men jag är osäker på om dom förtjänat någon idag?!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Vilket litet charmtroll !!