RÅKNA-CITY

Det är saker på gång käääära make

Halloj allihopa!!!

Hundkursen i söndags gjorde att jag fick upp ögonen för hur en riktig hundgård ska se ut. Johanna Davidsson, vår hundfröken, visade sin och den var toppen. Det fanns skugga, varma rum, leksaker och andra smarta lösningar som hundar uppskattar. Nu ser ju min hundgård ut som skit i jämförelse och detta måste åtgärdas snarast.
Gubben däremot tycker en hundgård är staket så dom inte rymmer och ett hål dom kan krypa in i när det regnar eller blåser, men nu ska det minsann bli ändring på detta. Nu ska det in en rotvälta man kan gömma godis i, cementrör, bollar och något tak av något slag på halva plus att jag ska plantera någon murgröna så det blir lite skuggit. Många planer finns det och nu ska jag bara se vilken karl som jag kan få tag i som är villig att hugga i.
Om det är någon som har gamla trasmattor, hö, bäddsoffa eller liknande, filtar, kuddar så tar jag det gärna. Himla smidigt att bädda med till Knodden och Ozzy.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Ska genast ner i källaren o kolla om jag kan hitta nåt :)