RÅKNA-CITY

BLÄÄÄÄÄ

Är på jobbet nu. Första jag gjorde när jag kom hit var och ta nickotinfritt snus och stoppa under läppen. Har haft den i cirka en timme nu och smaken är blähä och det känns ungefär som att ha en tampong i miniformat i munnen. Torrt och smaklöst.
Har inte värdens abstinens men känner mig skitsur och mår knasigt. Är lite småförvirrad och okoncentrerad också.
LOVAR att jag kommer att börja snusa när jag varit hos läkaren om sex veckor. Skulle det mot alla odds göra händerna bra så börjar jag snusa i alla fall för då vet jag ju i alla fall vad det är som gör ´blodcirkulationen i fingrarna usel. Själv tror jag inte att det kommer visa några förändringar bara för att jag slutar snusa,,,, INTE EN CHANS!
Just nu suger hela livet!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: