RÅKNA-CITY

Julklappar

I julklapp fick jag en locktång, pengar och en massa hårprodukter. Längtar tills imorgon när jag får testa alla grejor. Tösen som går frisörlinjen komenterade att mitt hår är slitet så jag får nog beställa en klipptid hos frissan snart.
Martin var oxå nöjd med sina presenter. Blev ju inte så många eftersom han fick en del pengar istället.
Hela familjen (ja inte Emma som ska till fjällen och åka skidor) ska in till Halmstad på måndag och shoppa och gå på resturang och äta. Ska bli så mysigt!
Imorgon kommer resten av min släkt och ska käka i Råkna. Då blir det mer presenter... bland annat ett akvarium på 300 liter till sonen. Ska bli kul med lite fiskar som är såpass stora så man ser dom.

Ha en fortsatt trevlig helg!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: