RÅKNA-CITY

Jihoooo

Verkar som om det kan finnas möjlighet för en handlerkurs i mellandagarna. Det är Knodden´s kennelpappa som ska ha en och jag hoppas nu bara att jag är ledig så jag kan vara med. Är verkligen dags att gå någon kurs igen nu. Saknar det som attans och det hade varit välbehövlig.... i alla fall för våran stora buse.

Igår skulle maken och jag ha lite mysigt men det kom helt av sig då Knodden bestämde sig för att vara med. Han var inte så nogräknad utan tyckte nog att både matte och husse var ena riktiga kanonoffer. Han steg upp i sängen som värsta kungen och där stannade han. Annars är han aldrig där men igår gjorde han ett undantag.... Man kan inte annat än att flabba åt odjuret hahahaha!!!! Snacka om att han blev tjurig när han insåg att ingen av oss ville att han skulle få vara delaktig. Bättre lycka nästa gång!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: