RÅKNA-CITY

Ja se lilla Knodden

När vi åkte till svärmor på kvällen tyckte jag att hundarna kunde vara innomhus eftersom Ozzy (blandrasen) har en benägenhet att frysa. Plockade bort allt som kan tänkas se gott ut för en hund,,,, julgran, julkorten, julpynt, prydnadskuddar osv osv. När hemmet var hundsäkrat för min lilla Knodden åkte vi iväg med tron om att vi även denna gång lyckats "lura" honom.... men det hade vi inte.
Ja man kan ju skratta nu i efterhand men jag kan säga att ingen av barnen gillar hundbajs eller kiss i sängen!!! Kan till och med säga att dom hatar det skitmycket... hahahaha!
Man blir ju lite lat när man har trädgård med staket runt om och kollar inte om dom kissar eller bajsar när dom är ute så vi gav dom mat och därefter åkte vi och stackars lillen hade visst inte gort sina behov så han klarade sig utan fixade det i barnens sängar. Grejen är den att vi har barngrind så han inte ska komma in till deras rum men den hade han helt enkelt hoppat över och sedan inte vågat hoppa tebax. Blev ett sabla liv på ungarna och maken medan jag ansåg att vi hade oss själva att skylla.
Nu är det nytt sänglinne i deras sängar och den värsta doften är borta och lugnet börjar lägra sig i Råkna-City. Tänk vad lite bajs (löst i och för sig) kan väcka uppståndelse. Anser det kunde varit mycket värre... han kunde ätit upp mina skinnsoffor eller Ozzy eller till och med fått upp kylskåpsdörren... DET HADE VARIT VÄRRE!!!!
Nu blir det till att höja barngrinden så det inte händer igen och se till att han är nybajsad och kissad om han ska vara innomhus.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katarina
skriven :

Ha ha ha!!!!