RÅKNA-CITY

Hundträning



Idag åkte Knodden och jag till Smålanstenar för lite handlerkurs som Nicklas Lundh (Knodden´s kennelpappa) höll i. Det var givande och jag har fått en massa tipps och råd som jag ska kämpa med nu. Börjar få ångest inför utställningen i Göteborg för Knodden och jag är absolut en oslipad diamant tillsammans. HAHAHA!!!! Har vi en bra dag är vi ett kanonteam men vi kan också ha en dag när jag känner för en sak och han för en helt annan och då är det svårt....
Idag var han som ett yrväder och vääääldigt okoncentrerad. Kanske inte konstigt med en massa roliga vovvar överallt men samtidigt bra träning eftersom det är en hel del hundar på en utställning oxå och han måste vänja sig vid att inte kunna leka med precis alla han möter.
Himla mysigt var det i alla fall. Vi hade korv och bröd med oss och grillade ute. Blev en massa hundsnack med likasinnade och mötte några av dom jag annars bara pratar med via Facebook. KANONDAG!!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katarina
skriven :

Ser att ni haft en jättetrevlig dag! Nedrans att det ska vara så långt till allt kul som händer...

Jävlar vad SNYGG Knodden är nu!!! Ska bli spännande att se hur det går i Gbg för er. Kan han bara hålla nere svansen så är han inte att leka med...