RÅKNA-CITY

Hmmmm

Ja det var ju vägningsdag idag och det var ingen förändring alls sen förra veckan. BLÄ!!! Visste samtidigt om det så det kom inte som en jätteöverraskning. Har gått ner lite över fyra kilo på fyra veckor. Är ju egentligen nöjd med det. Kanske bra att inte köra på hur hårt som helst för då kanske jag bara ger upp tillslut.
Mäter ju baken oxå eftersom det är mitt "problemområde" och där har det försvunnit fyra centimeter.
Nu är det bara att ta nya tag igen. Måste skärpa mig så jag kan gå ner fyra kilo nästa månad oxå.
Det är inte så illa när man tänker att åtta kilo kan vara borta på två månader.
Fortsätter jag såhär så är jag i mål i mitten på februari och skulle jag inte vara det så är det ändå gott om tid att gå ner tills badsäsongen 2010!!!!
Maken tycker att jag har varit sur under denna tiden men om han bara kunde hålla vad han lovar vad gäller sina arbetstider så skulle han genast märka att hans frus humör inte alls är så dåligt pga Herbalife utan beror på honom.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Adde
skriven :

Förstår att du är trött på hela situationen...Det hade jag oxå varit, men stå på dig och framför allt stå upp för dig själv!