RÅKNA-CITY

Frissan bland annat

Idag började jag dagen med att ta en liten promenad i Hylte med Knodden.Så skönt det var att komma ut lite. Mötte en massa hundar och det går så bra med Knodden. Han blir bara glad och leksugen men inte som Ozzy som blir galen.
Blev en vända till min frisör i Ekenäs. Lika trevligt som vanligt!!!! Mycket och snacka igenom har vi varenda gång så tiden går så snabbt. Tack så mycket för idag Jennie!
Nu har jag varit ute i trädgården och äntligen höstat färdigt. Såhär sent har jag aldrig hållt på med sånt. Hatar blöta klabbiga löv och duggregn så dagen passade bra för det var ju faktiskt till och med en sol framme en stund. Bobbe har höjt det ena staketet lite så inte Knodden ska hoppa över där i alla fall. Hmmm bara resten kvar. Fasar för den dagen vår nya granne, Nelsson, kommer förbi när mina råkar vara ute. Då blir det livat värre och jag hoppas vid min gud att mina stannar innanför staketet då. (Nelsson är en Grand Danios)
Nu ska snart maken åka till jobbet. Ska jobba natten denna veckan så han börjar 18:00 och kör till 06:00 imorgon. Puh!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: