RÅKNA-CITY

Elpriserna

Urs dom sa på TV4:as nyhetsmorgon att elpriserna går upp som attans idag. Har nu släkt alla onödiga lampor. Är ju inte klokt. Elen är ju dyr som den är... Huuuuu!
Skulle solat i mitt solarium idag men det hoppar jag över. Bättre att köpa mat för dom pengarna.

En annan grej jag funderat är lite på är hur i hela fridens namn dom stora bloggerskorna pallar med att göra en massa blogginlägg hela dagarna... varenda dag?!! Idag har jag hunnit med en del men inte en vanlig dag när man har jobb att sköta, tvätt att hänga osv osv. Fast dom livnär sig ju på sina bloggar så antar dom lämnar tvätten på kemtvätt och inte har något riktigt jobb. Måste ju oxå ha något intressant att skriva om och då är kanske inte elpriserna ett sånt ämne =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jonnie
skriven :

haha ja inte e de billigt me el, de borde skämmas att ta så bra betalt : ) joda allt gick bra på gekås, ingen kö överhuvudtaget : ))