RÅKNA-CITY

Dräktig

Fick reda på att Knoddens mamma, TinTin, är dräktig igen. Så himla roligt!!!!
Detta betyder ju att Knodden ska bli halvsyskon med nya små liv nu framöver och detta innebär att min lilla grabb måste börja tänka som en stor kille nu. HAHAHA!!! Man kan inte hålla på som en bebis när man ska få småsyskon och bli storebror. Försökte förklara för honom innan och han tittar i alla fall på mig men jag inser oxå att han aldrig kommer växa upp i sin lilla skalle och kommer aldrig bli någon ansvarsfull brorsa. Nääää min Knodden ska vara en buse så är det bara för annars är det inte min Knodd.
Vet dom gångerna han har varit sjuk så bara önskar man den busiga hoppiga hund som han egentligen är ska vakna till liv i honom.

Var ute och tog en eftermidagspromenad med Ozzy och Knodden innan. Det var sååå underbart ute. Solen sken och det var snöigt och knarrigt under fötterna.
Otränade som vi är allihopa så är vi helt förslöade nu. Bara lata sig är vad som gäller för resten av denna dagen.


(Knodden´s mamma TinTin)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: