RÅKNA-CITY

Upp som en sol och ner som en pannkaka

Började dagen klockan fem med min nya rutin,,,, joggingtur. Inte långt, inte fort,,,, MEN jag gör det i alla fall. Tar med hundarna i släptåg och så bär det av. När man ska vara borta hemmifrån i åtta timmar och hundarna ska vara ensamma hemma så känns det bra att dom är trötta och rastade när man åker.
Sedan känner man sig så pigg och stark när man åker till arbetet och vet att hundarna inte behöver så mycket mer motion för dagen. Idag hann jag till och med att busa med dom i trädgården lite.... BONUS!
Idag brast dock hela mitt upplägg och mitt goda humör när inte bilsatan ville starta. Grrr!
Himla tur man jobbar på ett företag som kör taxi! Fick ringa efter en bil som kunde köra mig till jobbet..... stressigt!!!!
Fast man får se det positivt... hade jag inte varit på så bra humör efter joggningen så hade jag om möjligt varit ÄNNU argare när jag fick ringa efter taxi.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Va duktig du är som är ute o springer :)

Och vilken tur du jobbar på taxi ;)