RÅKNA-CITY

Knodden=junior

Står mycket om alla Knodden´s hyss på min blogg och ibland kan jag få dåligt samvete för att jag bara skriver om det "dåliga". Idag ska jag skriva i en mer positiv anda...
Har ju haft vissa dominansproblem med Knodden nu över sommaren. Han anser att han är kungen hemma och vår plikt har varit att visa honom motsatsen. Igår började vi prata om hans atityd och kom underfund med att den sista veckan har han faktiskt börjat fatta. Han har inte varit på sonen i det sista och med katterna har det lugnat ner sig. Igår kom Emma hem med sin hundrädda pojkvänn och inte ens han blev påsatt. Hehehehe! Himla skönt. Är inte kul med en 52-kilos jycke som tror han kan sätta på allt som rör sig.
Imorgon ska jag ner till en ny vänn i Skåne som har en kull Leonbergervalpar. Tror dom är cirka sex veckor nu och det ska bli så mysigt att få träffa dom små liven. Hittar jag bara dit så lovar jag att ta en massa foton. Gubben är såklart smånervös över att jag ska åka och titta på hundar men som det känns nu så har jag hundar så det räcker och blir över.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Förstår att Bobbe är lite nervös.... Dom är ju så söta, dom små liven :)