RÅKNA-CITY

Alltid fel väg!

Morgonpromenaden med hundarna blev ett äventyr idag. Bestämde mig för att leta upp en ny väg att gå och släpade med mig vovvarna in i skogen på något som skulle blivit en underbar runda vid sjökanten.
Rundan blev istället ett djungeläventyr. Högt gräs, sly, grenar och ingen sjö så långt ögat kunde nå.... hmmm mina stackars hundar tittade skeptiskt på mig men jag vägrade vända och drog dom med mig.
Knodden var dyngsur när vi äntligen tog oss ut på stora vägen och jättetrött och Ozzy såg med lättnad på mig och jag såg att han förstog att vi aldrig mer ska gå det hållet igen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Vicki
skriven :

Har ni haft kalas för maken?



Hundarna undrade nog vad du höll på med när de inte kände igen sig.



Vicki