RÅKNA-CITY

Tack Bobbe

Mycket väsen om att bloggen inte uppdateras så ofta. Många som undrar om min Knoddis blivit en ängel som inte hittar på hyss. Svaret på det är NEJ NEJ och åter NEJ han är ingen ängel som bara ligger och tindrar med ögonen. Han är fortfarande ett monster och han hittar på hyss varenda dag precis som han gjort från dag ett hos oss.
I helgen tex så var jag ute och hängde upp årets första tvätt ute och när jag kom in så bara forsade tårarna. Kände mig uppgiven helt enkelt. Råkade öppna gluggarna utomhus och såg vilken förödelse det verkligen blivit sedan hårbollen kom till Råkna. Alla mina land är totalförstörda och mina dynor till utemöblerna bär spår av att en viss hund gärna sitter i dom efter en hård dag med grävande på agendan.
SUCK!!!
Min make som hatar fruntimmer som gråter, särskillt om detta sker innan han hunnit dricka sitt morgonkaffe, tog genast tag i saken. Han tillbringade förmiddagen med att fösöka fylla igen så gott det gick, sopa bort allt grus, skyffla bort jord mm mm. Blev riktigt bra och jag kände att det var hopp om livet igen.
Nu ska jag snart åka till en handelsträdgård och köpa lite nya växter som jag ska sätta på dom ställen som jorden spårlöst är borta. Ska sedan sitta och vakta mina land och jaga fyrbenta grävare tills dom fattar att det är något väldigt farligt att ge sig på mattes trädgård.
Tack Bobbe för hjälpen med trädgården!!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Låter ju helt fantastiskt att ha hund! Hur länge får blommoran sitta kvar då??!!

Tycker fru W börjar bli lite småtyken på jobbet, hävdar till massa folk att hon e min boss osv. Vet ju att folk inte tror henne, men ändå...

2 Lena
skriven :

Ska bli såå intressant att höra hur länge dina fina nyinköpta plantor får stå kvar!!!

3 Fru W
skriven :

Hmmm.... inga kommentarer till den lilla nybakade väktaren....