RÅKNA-CITY

Lyckad dag i Värnamo

Idag begav sig sonen, Bobbe och jag plus våran Knodden till Värnamo för en valpträff. Soligt väder, familjen med i bilen och möta en massa folk med samma intresse var en fröjd för mig. Jag njöt av varenda sekund.
Vi började med lite allmän morsning på alla hundar och mattar och efter det begav vi oss alla ner till Värnamo centrum på marknad. Gissa om vi blev uppmärksammade. Tog en evighet att ta sig från ena sidan till andra. Massa folk som ville prata och klappa. Alltid trevligt att få visa upp denna hundras då den oftast är en riktigt social varelse och som är så mäktig att se på. Fick sällskap av en hane vid namn Humpe. Kul att folk får se hur en treårig tik med valpar i åttamånadersåldern ser ut plus en megahane. Mycket lyckat!!!
Sedan åkte vi tillbaks till klubbstugan där vi bjöds på grillad mat och kaffe.
Blev en hel del lek och fotografering såklart.
Alla bilder ligger på Facebook så ni kan gå in på min sida där och kolla.

Nu sitter herr och fru Carlsson och groggar vid varsin dator. Hahaha!

OBS: Till nästa gång Nicklas så antar jag att det delas ut "kenneltröjor" så vi verkligen ser ut som ett team!



Här försöker vi ställa upp för fotografering. Inte det lättaste med åtta månader gamla valpar.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: