RÅKNA-CITY

Hundutställning i Smålandstenar 1:a maj



Jaha detta är alltså min "Knodden".
Han ska på hundutställning i Smålandstenar den 1:a maj och hans matte är sååå taggad.
Nu till mitt "lilla" bekymmer.... han vill gärna ligga eller sitta under hela utställningen. Hmm? Har dock kommit på ett eller ett par knep som får riktig sprutt på honom och gör att han håller den där ståtliga positionen som jag gillar.... BARN (gärna små tjattrande), BAJS (gärna intorkat krispigt) eller något som är ABSOLUT FÖRBJUDET för honom att leka med (tex en levande katt). Är det någon som gärna lånar ut ett barn, katt eller kanske har ett lager hundskit???? Kan kanske säga att ni sponsrar mig i så fall.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katarina
skriven :

Självklart håller vi alla tummar och tassar för er imorgon på utställningen! För vår del är det lördag som gäller...

Lycka till!

Katarina

2 Malin
skriven :

Jag ställer upp!! Jag kan stå för alla tre, TJATTRANDER barn INGA problem, katt, du får 2!! Bajs, ska kolla i lådan!! När ska jag komma och lämna dom?!

3 Emma
skriven :

Likaså här! Fast jag kan bara bistå med FYRA barn vilket innebär mycket livligt TJATTRANDE!!!=)

Kom å hämta påvägen innan du pyser, jag ska ha dem peppade å startklara...



Lycka till jag håller på er!!! KRAM